Вихователі:

- Ребенок Світлана Володимирівна

- Хиба Тетяна Вікторівна

Помічник вихователя:

- Руденко Галина Олександрівна

СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІ ІГРИ В ДНЗ

         Гра — самий доступний для дітей вид діяльності, спосіб переробки отриманих з навколишнього середовища вражень та знань. У грі яскраво виявляються особливості мислення та уяви дитини, її емоційність, активність, потреба в спілкуванні.

         У ранньому дитинстві дитина має найбільшу можливість саме у грі, а не у будь-якій іншій діяльності, бути самостійною, на власний розсуд спілкуватися з однолітками, вибирати іграшки та використовувати різні предмети, долати ті чи інші труднощі, які пов'язані з сюжетом гри, її правилами.

         Гра — справжня соціальна практика дитини, її життя у суспільстві однолітків. 

         Сюжетно-рольові творчі гри — це гри, які придумують самі діти. У іграх відбиваються знання, враження, уявлення дитини про світ, відтворюються соціальні відносини. Для кожної такої гри характерні: тема, ігровий задум, сюжет, утримання і роль.

         В іграх проявляється творча уява дитини, яка оперує предметами і іграшками як символами явищ в нашому житті, через взяту  на себе роль дитина виходить із кола звичної повсякденності відчуває і себе активним "учасником життя дорослих".

         В сюжетно-рольових творчих іграх відбувається важливий і складний процес засвоєння знань, який мобілізує розумові здібності дитини, її уяву, увагу, пам'ять. Граючи ролі, зображаючи ті чи інші події, діти розмірковують над ними, встановлюють зв'язок між різними явищами. Вони навчаються самостійно розв'язувати ігрові завдання, знаходити найкращий спосіб здійснення задуманого, користуватися своїми знаннями, висловлювати їх словом.